Újdonságok

2016-12-12

Kedves Játékosok!

Sokat dolgoztunk az utóbbi hetekben, és most itt az ideje, hogy bemutassuk nektek, mi ÚJDONSÁG vár rátok a KW X-ben:

1) Az elmúlt években sokan javasoltátok, hogy az ostromgépeknek hatékonyabbnak kellene lenniük, így a játék ezen része érdekesebb lenne. Egyetértettünk ezzel, ezért a következő változásokat hoztuk be:

Mostantól amikor a védelem elveszít egy épületszintet, az hatással lesz a tapasztalatpontokra.

Például:

Ha az aranybánya szintje leesik 25-ről 24-re,

az ára ennek a szintnek nyersanyagban: 9,691 Arany, 20,997 Fém, 12,921 Fa, 14,537 Élelem.

Ha összegezzzük, a teljes összeg: 58 146.

Most megszorozzuk ezt a számot a védő szintjének megfelelően. Íme a képlet:

1-19 szint - 1x
20-29 szint - 2x
30-39 szint - 3x
40 szint - 4x

Ha mondjuk a védő szintje a mi példánkban 30 és 39 közé esik, megszorozzuk: 58 146 x 3 = 174 438.

174 438 a pontos száma a tapasztalati pontoknak, ami le fog vonódni tőle.

2) A teljes "összes épület" menü átalakult. Mostantól az épületeknek 3 kategóriája van: gazdasági, katonai és termelési.

3) A játék üzenetrendszere szintén változott. Sok általatok kért funkció került be.

4) A visszejelzési forma dizájnja javításra került.

5) Reméljük, tetszik nektek az új téli Kapu és játék dizájn.

6) Számtalan egyéb vizuális és játék bugot siekrült javítanunk.

Mi várható még?

Hamarosan érkezik a "hadjárat küldése" új felugró dizájnja, amely sok-sok jellemzővel bővül, úgy mint a kiválasztott csata alakzat "preview".

A hadjáratok felugró ablaka szintén új dizájnt kap.

A csatasalakzatok is felhasználóbarátabb formát kapnak.


Kellemes ünnepeket kívánunk a kedvenc játékotokkal!