Kedves Játékosok!
Sokat dolgoztunk az utóbbi hetekben, és most itt az ideje, hogy bemutassuk nektek, mi ÚJDONSÁG vár rátok a KW X-ben:
1) Az elmúlt években sokan javasoltátok, hogy az ostromgépeknek hatékonyabbnak kellene lenniük, így a játék ezen része érdekesebb lenne. Egyetértettünk ezzel, ezért a következő változásokat hoztuk be:
Mostantól amikor a védelem elveszít egy épületszintet, az hatással lesz a tapasztalatpontokra.
Például:
Ha az aranybánya szintje leesik 25-ről 24-re,
az ára ennek a szintnek nyersanyagban: 9,691 Arany, 20,997 Fém, 12,921 Fa, 14,537 Élelem.
Ha összegezzzük, a teljes összeg: 58 146.
Most megszorozzuk ezt a számot a védő szintjének megfelelően. Íme a képlet:
1-19 szint - 1x
20-29 szint - 2x
30-39 szint - 3x
40 szint - 4x
Ha mondjuk a védő szintje a mi példánkban 30 és 39 közé esik, megszorozzuk: 58 146 x 3 = 174 438.
174 438 a pontos száma a tapasztalati pontoknak, ami le fog vonódni tőle.
2) A teljes "összes épület" menü átalakult. Mostantól az épületeknek 3 kategóriája van: gazdasági, katonai és termelési.
3) A játék üzenetrendszere szintén változott. Sok általatok kért funkció került be.
4) A visszejelzési forma dizájnja javításra került.
5) Reméljük, tetszik nektek az új téli Kapu és játék dizájn.
6) Számtalan egyéb vizuális és játék bugot siekrült javítanunk.
Mi várható még?
Hamarosan érkezik a "hadjárat küldése" új felugró dizájnja, amely sok-sok jellemzővel bővül, úgy mint a kiválasztott csata alakzat "preview".
A hadjáratok felugró ablaka szintén új dizájnt kap.
A csatasalakzatok is felhasználóbarátabb formát kapnak.
Kellemes ünnepeket kívánunk a kedvenc játékotokkal!